2012. június 12.

Ki emlékszik rá?

A kép készülténél én tizenöt-húsz évvel később voltam érdekelt a lemezautó témában, a mi korosztályunknak már nem ilyen autói voltak, hanem inkább olyan moszkvicsra hajazók, amelyeknek úgy látom egész rajongótábora, sőt, komoly "rajongói oldala" is van. Ahol laktunk ott is volt kreszpark, eleinte még működő kis közlekedési lámpákkal, később már csak a közlekedési táblákkal, most már talán azok sincsenek meg.

Ezek a képek viszont itt készültek Angyalföldön felismeri valaki a helyet?


fortepan

5 megjegyzés:

  1. hát ez hol volt? Én csak a Tatai utca Kámfor utcai végénél láttam ilyen víztornyot amilyen a felső képen a háttérben van,de így sem tudom hova tenni ezt a kreszparkot....

    VálaszTörlés
  2. Szemfüles vagy, a háttérben szerintem is a Tatai úti víztorony látszik, a kép pedig a Gyermek téren készült! Látod az irányt?

    VálaszTörlés
  3. ahhaaa!! Látom,pont kelet felé van fotózva.Villamossal jártam erre sokat,és itt pont a leggyorsabban döngettem,úgyhogy a teret se vettem észre igazán a villamosból. ;)

    VálaszTörlés
  4. csak nem te vezetted a villamost?!

    VálaszTörlés